domingo, 31 de mayo de 2009

MALES HERBES I L'ESPAI

M'he passat el matí llevant males herbes i reestructurant l'espai del meu petit jardí. N'he trobades que, camuflades entre les margalides, semblaven bones. Estaven tan aferrades que es feia difícil diferenciar-les, però amb cura i paciència i qualque rebassada ferma, ho he aconseguit. He trobat, durant la feina, insectes atemorits, fulles seques, sargantanes, llimones podrides, caragols adormits, cucs de terra, papallones i qualque lletra acubada entre els rosers. També han sorgit, miraculosament, reflexions i projectes i quan he canviat de lloc tots els cossiols se m'ha enganxat al ventre el somni d'avui vespre, eròtic i despentinat. El componia un desig quasi arquitectònic, talment les meves passes reordenant els colors i les formes. Un desig fort, enyorat, salvatge que anava minvant a mesura que m'adonava que no m'estimaves. Sols volies el meu cos, quines coses, fer-me forat. M'ha sorprès recordar-ho llavors, mentre regava els geranis. M'ha sorprès, sobretot, somniar-te així després d'un any de no veure't, després de saber amb certesa que el meu cor és d'un altre. Potser això d'arrebassar males herbes és necessari per a tot arreu.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

中醫減重
中醫減重
中醫減重
中醫減重
中醫減重
花蓮民宿
花蓮民宿
花蓮民宿
花蓮民宿
花蓮民宿
花蓮民宿

Anónimo dijo...

Hi, as you can see this is my first post here.
Hope to receive any help from you if I will have any quesitons.
Thanks in advance and good luck! :)