sábado, 23 de mayo de 2009

FELICITATS PETITES

Avui m'he desvetllat, no gaire perquè sempre he tingut bon dormir, però saber que l'únic dia de la setmana que puc dormir més enllà de les 6:00h és avui, no ha estat raó suficient per a que el meu cos hagi quedat enganxat dins els paranys del somni més enllà de les 7:00h. M'he despert amb una única idea: llegir-me totes les "Felicitats Petites" de Jesús M. Tibau http://jmtibau.blogspot.com/search/label/felicitats%20petites
Així que, sense dutxar-me, sense berenar, després de guaitar per la finestra, això sí, i veure les oronelles volar baixet entre les cases -diuen que demà plourà- i contemplar el meu salvatge i descuidat jardinet, m'he posat amb aquesta petita felicitat. Volia ara escriure les meves petites felicitats -sobretot perquè som donada a escriure infelicitats- i n'he trobades tantes que jo mateixa m'he sorprés: despertar a trenc d'auba i comprovar que encara es pot dormir unes horetes més, despertar i tornar enganxar el mateix somni volgut, sentir el cos del meu amor dormint a la vora enganxats de costat com a grells de taronja, despertar amb el so dels ocells, sentir les campanades de l'església recordant que hi som, ensumar l'aroma del cafè amb llet calentet, fer la primera mossegada al pa calent i cruixent del berenar, escriure i que les paraules rodolin fàcilment, besar, somriure, que et besin, que et somriguin...tantes, crec que deixaré aquest escrit per continuar més envant. Bon dia, petites felicitats.

5 comentarios:

Pomona dijo...

Bon dia Frannia.
Les meves petites felicitats d'avui matí: prendre el cafè amb llet amb tranquil·litat, sense haver de córrer; comprovar els resultats de la loteria per constatar que seguesc sense ser rica, i sentir que m'és igual; veure que les meves moixes han tornat, avui dematí també, després de tota una nit de passeig i de caceres...
Un beso.

Jesús M. Tibau dijo...

em fa moltíssima il.lusió que hagis tingut l'impuls de rellegir les meves felicitats petites que, per cert, és una secció que tinc una mica abandionada des de fa setmanes, possiblement perquè estic ple d'uns felicitats més grans.
La meva intenció quan vaig començar aquesta secció era posar l'accent en totes aquestes petites coses que ens fan feliços, però que sovint ens passen despercebudes.
Doncs no senyor! cal aprofitar-les i viure-les amb intensitat, que el present pot ser meravellós si sabem gaudir-lo.
Gràcies

Tonina dijo...

Viure i veure els meus estimats, la major felicitat, aprofitar cada petit moment amb ells,les meues petites felicitats.
Bon dia a tu també, frannia.

novesflors dijo...

Una boníssima idea, Frannia. Crec que jo també faré el mateix, llegir-me totes les felicitats petites del Tibau. Això m'anirà bé a mi també. Gràcies per la idea.

Frannia dijo...

Sí, Novesflors, així totes juntes, són un xute d'energia brutal!