domingo, 24 de febrero de 2008

SOMNI IL·LUSTRAT



Il·lustració de Patricia Metola
Un dels meus somnis no realitzats és haver-me fet il·lustradora. Pot ser encara hi estigui a temps. Dibuixar personatges amb cara de galleta, que no tenguin boca i expressin tot sols amb els ulls i els colors que empri. Que siguin tots molt naïfs, que desafiin les lleis de la gravetat, l'ordre i la compostura. Que els seus cabells trunyellin llunes, que les seves mans siguin com les dels nins i puguin tocar les estrelles. Pot ser arribi el dia...

5 comentarios:

Lluna dijo...

Frannia, potser encara hi ets a temps, la vida dòna moltes voltes... Molt bonica la manera que descrius els personatges :)

rhanya2 dijo...

Com diuen els francesos : "qui veut, peut".
O sigui que... à vouloir!

Una abraçada.

nimue dijo...

buah, jo dibuixe de pena! però m'encantaria saber fer dibuixos així! Així que em conforme amb col·leccionar albums il·lustrats d'aquells que suposadament són per xiquets i contes il·lustrats que només es poden trobar a la secció infantil de les llibreries.

Anónimo dijo...

Sempre hi ha temps per als somnis

Anónimo dijo...

M’he traslladat! Ara ja no sóc a bloctum. Sóc a http://josepmanel.wordpress.com
Però l’essència és la mateixa...