lunes, 4 de febrero de 2008

DIES SENZILLS



He posat una branqueta d'ametller dins un tassó d'aigua i l'he col·locat devora l'ordinador. He espolsat el meu petit racó, he posat una rentadora i he estés la roba al balcó. Fa vent. I fred, a pesar del sol. Mentre les patates bullen, he començat a llegir-vos. La flor d'ametller ompl tot l'espai d'una flaire dolça i estimada i avui no necessit encens. Res extraordinari podria contar avui, a no ser que ho fes des de la imaginació. Però no importa. Diu Martí i Pol: "l'essencial és diu amb senzillesa". Hi ha dies senzills que no necessiten de molt més.

3 comentarios:

nimue dijo...

m'agradaria enviar-te un mail... em pots apuntar la teua adreça als comentaris del meu blog o escriure'm tu? No la trobe al teu blog. Gràcies...

Anónimo dijo...

Quina sort! quan comences a viure sies senzills queno necessiten res més és que ja saps alguna cosa de molt important a la vida.

Anónimo dijo...

Passa't pel meu bloc, que hi tens un premi!