lunes, 7 de abril de 2008

A GUIUM NO HI HA INTERNET

A Guium no hi ha internet encara, cosa impensable en un lloc tan màgic. Per viure aquí s'han de fer sacrificis, com treballar de sol a sol, com no poder visitar als amics. Però tot és momentani. Aviat tornaran les hores plàcides, el temps gaudit per escriure, passejar per la muntanya, fer fotos, aviat les coses tindran el seu lloc i no desbarataran el meu.
Aquests dies, quan he tornat a casa, no he tingut massa temps per a res: plantar una margalidera de flors liles; alimentar al Ciao i a en Bacalao, els meus peixos taronja d'aigua freda; enfadar-me amb el veïnat que no respeta el meu espai; cuinar un poc; reubicar els records; estrenar estora nova, taronja com el sol, netejar els racons i deixar-me bressolar.
Aviat les coses tornaran al seu lloc i podré visitar-vos. Esper que no m'oblideu tan facilment.

6 comentarios:

Lluna dijo...

Oblidat! Encantada que hagis tornat de Guium :)

Anónimo dijo...

Jo tinc una memòria recurrent...

Anónimo dijo...

Tranquila, la memòria és a llarg termini

Jaqme dijo...

Gaudeix de Guium, que està molt bé (també) no tenir internet.
No et preocupis.
Tenim molts de gigas de memòria.
Cuida't

nimue dijo...

ostres... a mi internet em sembla una cosa màgica. Potser perquè encara no entenc massa bé com funciona. Però no, tranquil·la, que t'esperem. I quan tornes explica'ns cosetes de llimoneres i flors, val?

Anónimo dijo...

don de esta que es guium o gvium