lunes, 21 de enero de 2008

DESPULLAR-SE

Escriure al bloc és despullar-se o desfressar-se? Darrerament em despull, darrerament hi ha més imatges que paraules: aquí teniu tres objectes de casa meva als que tinc especial estima. Si voleu jugar amb mi i participar del joc...

















Perquè m'encanta Chagall, perquè aquesta imatge em sembla molt il·lustrativa per explicar la passió, perquè no existeix al món cap capsa com aquesta, perquè me la va fer la meva amiga-germana F. en aquell temps en que teniem temps i ganes de regalar-nos.



Perquè ador París, perquè dins aquesta capsa vaig guardar per molt de temps cartes d'amor, perquè és una capsa sexagonal, perquè m'agraden els moixos negres.
















Perquè sempre m'han agradat els homes amb barba (i això que el meu no en té), perquè aquest nu podria ser el meu, perquè quan estava sola sempre m'imaginava, a vegades amb certesa, que aquesta era la imatge del meu futur.







5 comentarios:

Anónimo dijo...

Amiga, quan deixes els enllaços a altres llocs sempre deixes l'antic. T'ho dic perquè si no ho sabies... Ara, despullem-se...

Anónimo dijo...

No, no deix l'antic, de debò. Què estrany!!

Anónimo dijo...

A mi em costaria trobar objectes que m'identifiquessin. Em sembla bonic fer-ho. Però a l'hora de la veritat no poso massa amor en els objectes. Tret potser en els llibres.

Jaqme dijo...

He vist una edició de (l'enyorada) editorial Bruguera del Huckleberry Finn?

Crec que diuen més de tu els llibres que s'han colat a la foto que tot l'altre junt.
Per cert, no sabia que t'agradés l'epistemologia!
:)

Anónimo dijo...

Carme: sí, un poc fetitxista sí que som.
Ai, Jaqme, epistemologia...es fan tantes coses en aquesta vida cercant el camí...