lunes, 8 de junio de 2009

RARA

Supòs que no som massa femenina: no sé quin color exacte és el marró glacé, ni què és un culotte semitransparent de Gucci. No sé quin pintallavis he de posar-me si vull tenir uns llavis que brillin diferent irradiant llum pròpia amb micropartícules de color, no sé si hauria de posar alguna cosa al meu cos, la meva boca, el meu cutis, els meus pòmuls, el meu front, les meves mans, les pipelles, les cames i l’escot si vull tenir un poc de glamour. No sé com funcionen els retardants del pèl ni m’importa. No sé diferenciar una bossa de Tous d'una altra d'imitació. No sé ballar funky. De fet, no sé ballar res. No m'interessa el Barça ni el futbol en general, i no vaig a festivals de música alternativa. Mai se m'ocorriria emprar paraules en anglès per expressar-me normalment, ni posar-me sabates de taló com les que du la princesa. No som gens femenina, pareix...

7 comentarios:

Carme Rosanas dijo...

Ah! però per ser femenina s'ha de ser tot això? Uf! i jo que en 57 anys no he aconseguit descobrir-ho! Ara, gràcies a tu Frannia m'adono que no sóc ni mai no he estat femenina.

Què hi farem? No m'ha pas anat tant malament... essent així com sóc... aix! com sóc? ;)

Carme Rosanas dijo...

Rara!!!!!

nimue dijo...

mmmm... doncs jo sí que sé fer i/o faig totes les coses que esmentes però ja em considerava femenina quan no sabia o no volia fer-ho... Supose que deus ironitzar... Al meu voltant la suposadament "rara" sóc jo. Però no m'agrada gens aquesta paraula. Vull ser normal en un món on qualsevol es defineix con a rar.
Una abraçada! Vaig seguint el que escrius però estic tan atabalada amb les opos que pràcticament no tinc temps de comentar a ningú! Quines ganes d'acabar!!!! buuf!!!
B7s, bonicaaa! ;)

Inia dijo...

uf! quin món de rares!
Les rares perquè no segueixen aquestes directrius (m'hi incloc) i les rares perquè sí... però totes dones i femenines, perquè no?

Frannia dijo...

Dic rara amb ironia, clar perquè jo veig més rar segons quines dedicacions exclusives a la imatge i a les superficialitats en general...el que passa és que en segons quin context allò extrany es no ser així. De totes formes, no vull generalitzar. Es pot ser femenina sense maquillar-se i maquillar-se tampoc té perquè ser signe de superficialitat. Aquí tothom content...
Nimue, preciosa, molta sort amb les opos!

Eli dijo...

Juas,juas, juas... Comparteixo el 95% de la teva descripció!! Així que ja som dues!!!!!
;-D

pep dijo...

Segurament si que ets femenina. El que és segur que no ets és estúpida...
Una abraçada !!!