domingo, 21 de junio de 2009

ENTENDRE

"Trobam 3 homes davant una construcció a punt d'acabar. Un vianant demana:
-Què feu?
-Em guanyo el pa -respon el primer obrer.
-Faig el meu ofici-respon el segon.
-Construeixo una catedral-afirma el tercer."
(La invitació a les estrelles, Laurence Fritsch-Griffon)
Ara plou. Entenc que em trob en l'estat del primer obrer en alguns aspectes importants de la meva vida, especialment el laboral. Entenc que he de pujar l'escala i els dos esglaons que manquen són dificils d'assolir.
Però ho faré.
Ara ja no plou. Però l'aire conserva l'olor de la terra banyada, de la neteja necessària. Toquen les campanes: manca un quart d'hora per a les 9.00h, els ocells no deixen de cantar. I el telèfon resta mut.

2 comentarios:

Jesús M. Tibau dijo...

la nostra actitud davant la vida és decisiva. De vegades costa, ja ho sé, però val la pena

El que mai et vaig dir dijo...

quina bonica reflexió.