martes, 31 de marzo de 2009

CONVOCANT, DE NOU, LA PRIMAVERA

I la pluja insisteix, però no la deixarem fondre'ns, que ja sabem que som de mel i sucre.
I jo llegeixo una història sobre llibres voladors i mots que desapareixen -i amb ells, les coses físiques que representen- i m'engoixa i m'apassiona a l'hora, com ho va fer, en el seu dia, l'Assaig sobre la ceguesa, de Saramago.
I jo vull anar a veure la pel·lícula que s'hi basa i ningú vol acompanyar-me.
I m'he constipat en 24 hores i la gargamella en crema i el nas m'inunda.
I estic fent un autorretrat que me despulla.
I m'amaro d'aquest lila floral convocant, de nou, la primavera.
I, convocant de nou la primavera, penjo un vinil de roselles als peus del nostre llit per a que aquesta casa humida i freda es disfrassi de camp.
I intent fer un poema a partir de paraules cremadisses.
I em fa més ganes pintar que escriure, darrerament.
I destriant la meva col·lecció de postals trobo El Naixement de Venus, de Botticelli i unes paraules que diuen: "Boca y cabellos al viento, bocanadas de vida que se han revelado a la muerte, y al paso del tiempo..."(P.2006) i penso en tu, petita meva.
I necessito afluixar. I aprendre a penjar al blogger vídeos del youtube com cal.

3 comentarios:

Carme Rosanas dijo...

Frannia, per penjar vídeos has de posat html a l'editor i copiar allà el codi més llarg em sembla que posa embed. A mi m'ho van dir no fa molt ...

Pere dijo...

Gracies per la visita.TOT i RES es el mateix.
Per penjar un video,botó dret,copiar y pegar el codi "insertar "a l'editor html.

Frannia dijo...

Gràcies als dos! Tan de bo totes les peticions fossin tan fàcils de resoldre :)