martes, 3 de junio de 2008

SOLUCIÓ?

SPIDERMAN DECIDEIX DEIXAR-HO CÓRRER

Aquesta nit et revelaré la meva identitat secreta
(si vols revela'm la teva).
S'han acabat secrets absurds, subterfugis cruels,
prou dolor, prou portes, prou tanques...
Em llevaré la roba lentament,
i davall dels pantalons, la samarreta, els calçotets i els mitjons
trobaràs la veritat
palpitant, tremolant, rodona, sense aristes nua.
I ho he de reconéixer: no em va mossegar cap aranya radioactiva,
els meus pares no em repudiaren a Krypton,
no tinc especial dèria per les rates voladores,
ni em dedic a salvar el món sobre una taula de surf.
Som carn nascuda de la pols dels estels,
carn poruga que sent l'alè de la mort contínua,
però com tu, vull volar, vull riure, vull ser...
( De "Ambaixador d'un país inexistent", Albert Herranz)

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Bona descoberta. Gràcies!

Anónimo dijo...

Boníssima!